GRY

sobota, 23 maja 2015

Wyimaginowana rzeczywistość

Dzień: 23 maja 
Cytat na dziś:"Co poeta miał na myśli... Sama czasami nie wiem, czytając swój wiersz." ~B. Rosiek Alkohol, prochy i ja
Piosenka na dziś: 
 Kolejna sobota minęła tak jak zawsze, konie, jazda, przyjaciele. Ale zawsze znajdzie się coś, co nie daje mi spokoju. Pogoda? Osoba? Może niestrawność? Chciałabym. Moje szare komórki wprawiła w ruch pewna myśl, która nie daje mi spokoju od dłuższego czasu. Codziennie, przed snem, słucham muzyki. I co wtedy robię? To, co uwielbia każde dziecko. Zmyślam. Wymyślam historię, które nigdy się nie spełnią ale sama myśl o nich jednocześnie wprawia moje kąciki ust w górę i jednocześnie dołują mój mózg gorzej niż tragiczna śmierć. Dlaczego tak się dzieje? Może to mój wybryk? Wątpię.
   Dlaczego myślę o pewnych osobach, o których nie powinnam? Dlaczego zmyślam wszystkie historię, gdzie jestem kimś? Może to odruch mojej duszy na obraz rzeczywistości?
   Kładąc się spać o 22.00 a zasypiając o 00.30 mam dużo czasu na tzw."rozmyślenia". O czym można rozmyślać? O wszystkim. Wy na pewno też lubicie powymyślać sobie różne historie. A to się jest superbohaterem, inni są fejmami, mają idealnych przyjaciół, wszyscy ich lubią dookoła, wyglądają jak gwiazdy z telewizji.Ja rozmyślam o tym, jak wstać, iść do szkoły i nie dać się, aby ta ciemna strefa pożarła mnie żywcem. Mam się gorzej a to dopiero początek.

1 komentarz: