GRY

środa, 10 czerwca 2015

Anioł Stróż

                                Dzień: 10 czerwca
Cytat na dziś: "Każdy z nas nosi w sobie coś, czego nie można nazwać, ale co stanowi prawdę o nas samych" ~ znalezione w Internecie dawno temu.

Piosenka na dziś: 



Julia i Ja 
Każdy człowiek ma swojego Anioła Stróża, jestem tak bogata, że Bóg mnie oświecił aż dwoma.
Ale jestem bogata...
Kim jest Anioł Stróż? Jest to osoba, która zawsze jest przy Tobie, nawet jak jesteś daleko. Po co jest Anioł Stróż? Po to, byś nigdy nie popełnił błędu. Jak znaleźć swego Anioła Stróża? Sam przyjdzie...

  Ja, Aneta postaram się wam pokazać moje dwa Aniołki. W sumie, diabły wcielone:
Zuza
Pierwsza z nich jest Julia~ Moja przyjaciółka. Głupia jak but, ale jedyna w swoim rodzaju. Że niby on jest moim Aniołem? Yes...
Ale dlaczego? Co ona zrobiła, że zasłużyła? Jest. Po prostu jest.
Jak to? Normalnie. Zawsze jest gdy ją potrzebuję. Pomaga gdy potrzebuje pomocy. Uczy gdy potrzebuje nauki. Blokuje moje myśli, kiedy myślę o czymś głupim. Dlaczego tak robi? Niby jej na mnie zależy. Dla mnie jest starszą siostrą, którą zawsze potrzebowałam. Wkurwia niesamowicie, ale jak to pomaga <3

Drugim diabłem jest moja dwuletnia siostra~Zuzia. A ona co zaś robiła? Nie wiem sama, po prostu pomaga mi przetrwać kolejne dni w ciemnej sferze. Jej loczki, brzusio, i oczka .. Mój mały, prywatny Cherubinek.

Co można więcej powiedzieć? Każdy widzi swego Anioła Stróża w innym ciele. U mnie to przyjaciółka i siostra... A raczej dwie siostry.

Uczucie bezsenności spowodowane panem B. i K. jest o wiele łagodniejsze niż uczucie, gdybym straciła jedną z nich.

3 komentarze:

  1. Jakie śliczne przyjaciółki :) mnie na całe szczęście nie tylko dwoma :) za to wiem że mogę liczyć na każdego z moich przyjaciół nawet częściej niż na miłość to cudowne uczucie :). Masz śliczną siostrę, ładna gwiazda z niej wyrośnie http://dzuliette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie Anioły to skarby w życiu człowieka ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda kazdy w osobie dla nas ważnej :))
    Może wspólna obserwacja ? ;)

    OdpowiedzUsuń